Telemeeting - aktualizacja 19.01.2013
Spis treści |
Rozszerzona lista międzynarodowych numerów dostępowych
Dodane zostają następujące numery dostępowe:
Telekonferencje zamawiane
- Argentyna +541 152175904
- Australia +61 261403410
- Brazylia +556 140404390
- Kanada +16 136992694
- Chile +56 229381206
- Chiny +861 084181841
- Hong Kong +85 221270670
- Izrael +97 233741257
- Japonia +81 345208975
- Nowa Zelandia +6 448310739
- RPA +27 105001848
- Tajlandia +66 600035227
- Turcja +903 129503097
Telekonferencje Adhoc
- Argentyna +541 152175893
- Australia +61 261403405
- Brazylia +556 140404376
- Kanada +16 132885789
- Chile +56 229381205
- Chiny +861 084181840
- Hong Kong +85 221270669
- Izrael +97 233741256
- Japonia +81 345208967
- Nowa Zelandia +6 448310738
- RPA +27 105001847
- Tajlandia +66 600035130
- Turcja +903 129503089
Billing - zmiana porządku kolumn w Panelu Administracyjnym i w pliku XLS
W usłudze Telemeeting wprowadzono zmiany dotyczące billingu on-line w Panelu Administracyjnym oraz eksporcie do pliku XLS.
Zmiany dotyczą:
- uporządkowania i ujednolicenia billingu on-line telekonferencji zamawianych i Adhoc,
- dodania kolumny informującej o faktycznym czasie trwania telekonferencji Adhoc,
- dodania i pogrupowania w eksporcie z billingu informacji o szczegółowych kosztach składających się na całkowitą opłatę za telekonferencję, tj. kosztu przebywania/ rezerwacji mostka dla uczestników oraz kosztów związanych z usługami dodatkowymi w ramach telekonferencji,
- usunięcia z billingu on-line dla telekonferencji Adhoc kolumn PIN Prowadzącego oraz PIN Uczestnika i zastąpienie ich numerem telekonferencji. Jednocześnie kolumny te nadal pozostają widoczne w pliku z eksportu.
Nowa kolejność kolumn jak poniżej:
Telekonferencje zamawiane
Zakładka Billing
- imię i nazwisko osoby zamawiającej telekonferencję,
- numer identyfikacyjny telekonferencji,
- temat spotkania (a także nazwy usług dodatkowych - np. nagrywanie lub międzynarodowe numery dostępowe),
- data i godzina rozpoczęcia telekonferencji,
- liczba uczestników,
- czas trwania,
- czas łączny - iloczyn liczby uczestników i czasu trwania telekonferencji,
- koszt - koszt telekonferencji oraz koszty poszczególnych usług dodatkowych.
Eksport billingu - plik XLS
- imię i nazwisko osoby zamawiającej telekonferencję.
- numer identyfikacyjny telekonferencji,
- temat spotkania (a także nazwy usług dodatkowych - np. nagrywanie lub międzynarodowe numery dostępowe),
- data i godzina rozpoczęcia telekonferencji,
- liczba uczestników,
- czas trwania,
- czas łączny - iloczyn liczby uczestników i czasu trwania telekonferencji,
- koszt - koszt telekonferencji lub usługi dodatkowej,
- koszt całkowity - suma kosztów danej telekonferencji oraz jej usług dodatkowych,
- centrum kosztów - nazwa jednostki, którą należy obciążyć kosztami telekonferencji. Jeżeli Klient ma wyłączone centrum kosztów, kolumna zostanie ukryta.
Telekonferencje Adhoc
Zakładka Billing
- imię i nazwisko właściciela pokoju Adhoc,
- numer identyfikacyjny telekonferencji,
- komentarz pokoju Adhoc (a także nazwy usług dodatkowych - np. nagrywanie lub międzynarodowe numery dostępowe),
- data i godzina rozpoczęcia telekonferencji,
- liczba uczestników,
- czas trwania,
- czas łączny - iloczyn liczby uczestników i czasu trwania telekonferencji,
- koszt - koszt telekonferencji oraz koszty poszczególnych usług dodatkowych.
Eksport billingu - plik XLS
- imię i nazwisko właściciela pokoju Adhoc,
- numer identyfikacyjny telekonferencji,
- numery PIN Prowadzącego i Uczestnika, obowiązujące w czasie trwania telekonferencji,
- komentarz pokoju Adhoc (a także nazwy usług dodatkowych - np. nagrywanie lub międzynarodowe numery dostępowe),
- data i godzina rozpoczęcia telekonferencji,
- liczba uczestników,
- czas trwania,
- czas łączny - iloczyn liczby uczestników i czasu trwania telekonferencji,
- koszt - koszt telekonferencji lub usługi dodatkowej,
- koszt całkowity - suma kosztów danej telekonferencji oraz jej usług dodatkowych.