Telemeeting - aktualizacja 19.01.2013


Spis treści

Wersja do druku




Rozszerzona lista międzynarodowych numerów dostępowych

Dodane zostają następujące numery dostępowe:


Telekonferencje zamawiane
  •  Argentyna +541 152175904
  •  Australia +61 261403410
  •  Brazylia +556 140404390
  •  Kanada +16 136992694
  •  Chile +56 229381206
  •  Chiny +861 084181841
  •  Hong Kong +85 221270670
  •  Izrael +97 233741257
  •  Japonia +81 345208975
  •  Nowa Zelandia +6 448310739
  • RPA +27 105001848
  • Tajlandia +66 600035227
  • Turcja +903 129503097


Telekonferencje Adhoc
  •  Argentyna +541 152175893
  •  Australia +61 261403405
  •  Brazylia +556 140404376
  •  Kanada +16 132885789
  •  Chile +56 229381205
  •  Chiny +861 084181840
  •  Hong Kong +85 221270669
  •  Izrael +97 233741256
  •  Japonia +81 345208967
  •  Nowa Zelandia +6 448310738
  • RPA +27 105001847
  • Tajlandia +66 600035130
  • Turcja +903 129503089


Billing - zmiana porządku kolumn w Panelu Administracyjnym i w pliku XLS

W usłudze Telemeeting wprowadzono zmiany dotyczące billingu on-line w Panelu Administracyjnym oraz eksporcie do pliku XLS.


Zmiany dotyczą:

  • uporządkowania i ujednolicenia billingu on-line telekonferencji zamawianych i Adhoc,
  • dodania kolumny informującej o faktycznym czasie trwania telekonferencji Adhoc,
  • dodania i pogrupowania w eksporcie z billingu informacji o szczegółowych kosztach składających się na całkowitą opłatę za telekonferencję, tj. kosztu przebywania/ rezerwacji mostka dla uczestników oraz kosztów związanych z usługami dodatkowymi w ramach telekonferencji,
  • usunięcia z billingu on-line dla telekonferencji Adhoc kolumn PIN Prowadzącego oraz PIN Uczestnika i zastąpienie ich numerem telekonferencji. Jednocześnie kolumny te nadal pozostają widoczne w pliku z eksportu.


Nowa kolejność kolumn jak poniżej:


Telekonferencje zamawiane
Zakładka Billing
  • imię i nazwisko osoby zamawiającej telekonferencję,
  • numer identyfikacyjny telekonferencji,
  • temat spotkania (a także nazwy usług dodatkowych - np. nagrywanie lub międzynarodowe numery dostępowe),
  • data i godzina rozpoczęcia telekonferencji,
  • liczba uczestników,
  • czas trwania,
  • czas łączny - iloczyn liczby uczestników i czasu trwania telekonferencji,
  • koszt - koszt telekonferencji oraz koszty poszczególnych usług dodatkowych.


Eksport billingu - plik XLS
  • imię i nazwisko osoby zamawiającej telekonferencję.
  • numer identyfikacyjny telekonferencji,
  • temat spotkania (a także nazwy usług dodatkowych - np. nagrywanie lub międzynarodowe numery dostępowe),
  • data i godzina rozpoczęcia telekonferencji,
  • liczba uczestników,
  • czas trwania,
  • czas łączny - iloczyn liczby uczestników i czasu trwania telekonferencji,
  • koszt - koszt telekonferencji lub usługi dodatkowej,
  • koszt całkowity - suma kosztów danej telekonferencji oraz jej usług dodatkowych,
  • centrum kosztów - nazwa jednostki, którą należy obciążyć kosztami telekonferencji. Jeżeli Klient ma wyłączone centrum kosztów, kolumna zostanie ukryta.


Telekonferencje Adhoc
Zakładka Billing
  • imię i nazwisko właściciela pokoju Adhoc,
  • numer identyfikacyjny telekonferencji,
  • komentarz pokoju Adhoc (a także nazwy usług dodatkowych - np. nagrywanie lub międzynarodowe numery dostępowe),
  • data i godzina rozpoczęcia telekonferencji,
  • liczba uczestników,
  • czas trwania,
  • czas łączny - iloczyn liczby uczestników i czasu trwania telekonferencji,
  • koszt - koszt telekonferencji oraz koszty poszczególnych usług dodatkowych.


Eksport billingu - plik XLS
  • imię i nazwisko właściciela pokoju Adhoc,
  • numer identyfikacyjny telekonferencji,
  • numery PIN Prowadzącego i Uczestnika, obowiązujące w czasie trwania telekonferencji,
  • komentarz pokoju Adhoc (a także nazwy usług dodatkowych - np. nagrywanie lub międzynarodowe numery dostępowe),
  • data i godzina rozpoczęcia telekonferencji,
  • liczba uczestników,
  • czas trwania,
  • czas łączny - iloczyn liczby uczestników i czasu trwania telekonferencji,
  • koszt - koszt telekonferencji lub usługi dodatkowej,
  • koszt całkowity - suma kosztów danej telekonferencji oraz jej usług dodatkowych.